zeldathemes

a wishlist i guess

im alysha. im 20. wish I was black like my dad instead of a lightskint ho.

can someone link me to that post that explained where the terminology fuckboy originated I think olive commented on it at some point on the post too

albinwonderland:

pixiedust-paycheck:

mydisneydaze:

Lane wore her new Snow White ‘rags’ dress to Disney today. She even had a couple little bird friends join her. And of course, she had to visit the wishing well. ;)

This little babe, omg <3

tears, tears everywhere

  #disney  

good morning i hope everyone’s having a good day I get off at 2 today and I love it

matelotage:

whimsy-cat:

Faerie wing jewelry by Under the Ivy.

gonna buy some of these for my mum

  #looks  

bluefirebender:

aninounettear:

Video version of this gif set

Request by dopeandfamous

I CAN’T BREATHE

  #lok    #vine    #omg  

im pretty sure it was another fucked up post he made about like natives in canada or something and I couldn’t do it anymore i finally unfollowed him and I felt so free

horror movie idea: you’re stuck in a room where tvs cover the walls and on each tv is a video of pizzaforprez reading every shitty fake apology he’s ever made followed by every shitty post he’s ever made

anyway good night I have work in 4 hours

the video for jealous by nick jonas looks sooooo fucking cheaply made honestly like the song good but the video doodoo

I get paid Thursday im about to commission the fuck outta some people

unit04:

shego:

I just love art versions of me like wow that’s me but someone drew or created that it was nothing and now it looks just like me that’s incredible

i think i drew u before but im gonna draw u again here u go

it is me and I love it

  #art of me  

I just love art versions of me like wow that’s me but someone drew or created that it was nothing and now it looks just like me that’s incredible

jizeru-jueru:

shego:

kai make a lil me on gaia

I’m actually gonna make some avis of friends i was thinking about this earlier……it’s gonna take time i’m really….i’m a perfectionist….lol….

I accept that it may take awhile just the small possibility of a lil me in Gaia form is enough for me thank you

kai make a lil me on gaia

pleaassssseeeee nick